مهاباد- ایرنا- سایت گلخانه‌ای اداره زندان میاندوآب باحضور رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان قضایی استان و این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره زندان میاندوآب شنبه شب در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این سایت‌ها شامل سه سالن و به مساحت ۵۶۰ مترمربع است.

آصف امامی افزود: برای احداث این سایت‌ها یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال‌ هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این سایت گیاهان گلخانه‌ای پرورش و تولید می‌شود، گفت: این طرح در حرفه‌ آموزی و اشتغال زندانیان برای خانواده های آنان ایجاد شده و در آینده توسعه آن با توجه به فضای موجود در دستور کار قرار دارد.

امامی همچنین اضافه کرد: آشپزخانه زندان میاندوآب در سفر مسوولان قضایی استان افتتاح شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در سفر یک روزه به میاندوآب از تشکیلات قضایی این شهرستان بازدید و از نزدیک با کارکنان دادگستری، دادسرا و شوراهای حل اختلاف میاندوآب دیدار کرد.

بازدید شبانه از زندان میاندوآب‌ آخرین برنامه سفر یک روزه رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و دادستان مرکز استان به میاندوآب بود.

ناصر عتباتی و حسین مجیدی در این بازدید ضمن حضور در بندهای زندان، وضعیت زندان را از نزدیک بررسی و با تعدادی از زندانیان چهره به چهره دیدار و در مورد درخواست‌های هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

دیدار با امام جمعه میاندوآب و افتتاح سایت گلخانه ای و آشپزخانه زندان میاندوآب توسط مسوولان قضایی استان از دیگر برنامه‌های آنان در سفر به این شهرستان بود.