ایلام - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: ستاد بحران شهرستان باید در هرگونه مواقع بحرانی احتمالی بدون فوت وقت با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود پای کار باشد.

به گزارش ایرنا، لطیف صادقی روز یکشنبه در نشست ستاد بحران این شهرستان به احتمال بارش باران ، رعد و برق ، باد ، بارش برف در بخش های سراب میمه و زرین آباد و کاهش دما در شهرستان در طول هفته جاری از بعدازظهر دوشنبه اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای ستاد بحران برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی در آمادگی کامل باشند.

وی با اشاره به سیل مورموری و پای کار بودن ستاد بحران دهلران افزود: در این سیل که یک رزمایش واقعی بود، توان لجستیکی شهرستان در کمک رسانی به سیل زدگان سنجیده شد.

فرماندار ویژه دهلران به آمادگی هلال احمر ، منابع طبیعی و شهرداری در امر کمک رسانی به سیل زدگان موموری اشاره‌ کرد و یادآور شد: از همکاری پتروشیمی دهلران نیز در جریان سیل بخش مورموری قدردانی می کنم.

صادقی تاکید کرد: ابتدا توجه به مسیل های شهری  و در مرحله دوم روستاها باید مد نظر باشد و لایروبی مسیل ها هرچه سریعتر انجام گیرد.

رئیس ستاد بحران دهلران پیشگیری و لایروبی مسیل ها را از اولویت ها برشمرد و گفت: بازدید میدانی از سیل بندهای اطراف شهر و در صورت نیاز ترمیم آنها در دستور کار قرار گیرد.

وی به ظرفیت لجستیکی شهرستان و تهیه بانک جامع اطلاعاتی ماشین الات دستگاه ها تاکید کرد و گفت: در این حوزه ظرفیت های بخش خصوصی نیز شناسایی و در صورت نیاز استفاده شود.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به کاهش دما در این هفته گفت: دستگاه های خدمات رسان در آمادگی کامل بوده و شرکت گاز در خصوص تقویت فشار گاز آمادگی داشته باشد.

صادقی تاکید کرد: باتوجه به احتمال کاهش دما تا صفر درجه و حتی زیر صفر در شهرستان طی هفته جاری اطلاع رسانی لازم به کشاورزان در خصوص سرمازدگی محصولات انجام شود.