بندرعباس- ایرنا-- از سری لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، شهرداری بندرعباس در مصاف با شهید اورکی اسلامشهر درزمین ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف هم رفت و بازی معوقه خود را در خانه با پیروزی به پایان برد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، در نیمه نخست شهرداری بهتر ظاهر شد و مزد خود را در دقیقه ۳۸ با گل هادی دهقانی گرفت و نیمه نخست با همان یک گل خاتمه یافت. 
در نیمه دوم شاگردان حمید رضا غنی زاده در تیم شهید اورکی اسلامشهر برای جبران گل خورده جلو کشیدند اما دفاع خوب شاگردان امیر خلیفه اصل فرصت خلق موقعیت را به حریف نمی دادند و حتی با ضد حملات خود ۲ بار بازیکنان شهرداری تک به تک با دروازه بان حریف شدند که نتوانستند این موقعیت ها به گل تبدیل کنند و سرانجام شهرداری موفق شد سه امتیاز این بازی معوقه را از آن خود کند.
بارندگی ۲ روز اخیر زمین ورزشگاه را به طور کامل ناهموار کرده بود و همین امر سبب شده بود تا از بار فنی مسابقه کاسته شود.
تیم شهرداری بندرعباس با کسب ۱۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهید اورکی اسلامشهر در رتبه پنجم جدول گروه اول مسابقه‌ها قرار گرفت و فاصله خود را با صدر جدول به پنج امتیاز کاهش داد.
 شهرداری چهارم بهمن ماه درهفته یازدهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در بندرعباس میزبان پیام توس مشهد است.
 گفتنی است دربین ۲ نیمه از سوی سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس از خانواده شهید حسین خورگویی تجلیل به عمل آمد.