گرگان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت که اولویت تقویت هدفمند رسانه‌ها، پاشنه آشیل بهره‌مندی از خدمات‌رسانی در جهان است.

محمد رعیت روز پنجشنبه در حاشیه حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) افزود: اولویت فرهنگ و ارشاد گلستان تقویت رسانه های استان برای بهره‌مندی مردم از خدمات دولت است زیرا رسانه ها رابط مردم و مسئولان هستند.

وی بیان کرد: گلستان نیروهای توانمندی در عرصه رسانه دارد که می درخشند و باید از این قشر به خوبی برای توسعه استان استفاده کرد.

وی اظهار داشت: هر دولت و کشوری با هر مرز و باوری اگر به حضور رسانه ها اعتماد گذاشته و به آن‌ها احترام بگذارد به یقین در همه عرصه ها موفق خواهد شد.

رعیت بیان کرد: چنانچه اصحاب رسانه در مقام عمل شاخصه های خالصانه، صادقانه، عالمانه و آگاهانه را نداشته باشند بازنده خواهند بود و باید در این عرصه منفعت های شخصی را کنار گذاشته و در کنار یکدیگر با وفاق، همدلی، رفاقت، اخلاق فردی وحرفه ای برای منفعت جامعه و رشد و توسعه استان تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: با راهنمایی و مشورت اصحاب رسانه و ترسیم نقشه راهی منسجم و برنامه ریزی شده برای گره گشایی و خدمت رسانی به جامعه فرهنگ و هنر تلاش می کنیم و امیدواریم مسئولان و مدیران اصحاب رسانه را به عنوان یاوری در کنار خود ببینند و از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: فرهنگ و ارشاد گلستان در کنار اصحاب رسانه برای رسیدن به نقطه مطلوب جایگاهش بوده و از آنها در همه عرصه ها حمایت می کند.

گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد و در این استان شمالی ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال، ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی مشغول فعالیت هستند.