مهاباد- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: در راستای بازدید بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی از فروشگاه‌های این شهرستان، ۲۴ فقره پرونده گران‌فروشی و عدم درج قیمت کالا برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شد.

ع‍لی دیانتی‌ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد پرونده در بازدید از ۳۶۳ واحد تشکیل شده، اظهار داشت: این بازدیدها در راستای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسوولیت نظارت بر تأمین کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: هدف از تشدید نظارت‌ها، تامین کالاهای مورد نیاز مردم، ایجاد آرامش و ثبات نسبی در بازار و تعادل در قیمت کالاها و جلوگیری گران‌فروشی است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به توزیع ۷۷ تن انواع کالاهای اساسی در میاندوآب به منظور تنظیم بازار بیان کرد: این کالاها شامل ۵۵ تن برنج، ۱۵ تن مرغ و هفت تن روغن به نرخ دولتی است.

دیانتی گفت: همچنین ۹۲ تن برنج، ۵۰ تن قند، ۳۱ تن شکر و ۶ تن تخم مرغ نیز در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.