کرمانشاه ـ ایرنا ـ امام جمعه پاوه گفت: در حالی که چهل و چهارمین بهمن پیروزی انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم همواره مردم و روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه با همراهی، هماهنگی و دلسوزی در خدمت انقلاب، نظام و رهبری هستیم.

به گزارش ایرنا، ماموستا مُلا «قادر قادری» روز دوشنبه به همراه تعدادی از ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه در دیدار با استاندار کرمانشاه، افزود: افراد حاضر نمونه ای از ۵۰۰ نفر علمای اهل سنت کرمانشاه هستند که با هدف تبریک مسوولیت جدید جنابعالی به دیدارتان آمده اند و همه امیدواریم حضور جنابعالی در استان منشاء خیر باشد.

وی تصریح کرد: در مناطقی که ما زندگی می کنیم، مشکلات زیادی وجود دارد که امیدواریم با هماهنگی مسوولان محلی، آن مشکلات منعکس و برطرف شود.

امام جمعه پاوه ادامه داد: ما در انتخابات ریاست جمهوری در کنار جناب مستطاب آقای دکتر رئیسی بوده ایم؛ توقع ما این است که به خواست مردم شریف استان و منطقه اورامانات توجه ویژه ای داشته باشید.

ماموستا قادری اضافه کرد: روحانیون اهل سنت استان از نظر کاری ، زیر نظر آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هستند و ایشان فردی متدین، تقریبی و نسبت به علماء اهل سنت شخصیتی متواضع و مهربان است؛ امیدواریم جنابعالی هم در این خط حرکت کنید.

وی در پایان به بحران ناشی از بارش برف در منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت : مسئولان اورامانات در حادثه برف و یخبندان اخیر، در حدّ توان به وظیفه خود عمل کرده اند، اما امکانات ضعیف است و انتظار پشتیبانی بیشتری داریم.

در این دیدار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه، روانسر، دولت آباد کرمانشاه، نودشه، نوسود، باینگان و بانه‌وره نیز حضور داشتند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که حدود ۳۰۰ هزار نفر از آن را اهل تسنن تشکیل می دهند.