بندرعباس- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب با این مضمون که «مذاکره به معنای تسلیم شدن نیست»، گفت: دولت انقلابی با راهبرد ایران قوی برای استیفای حقوق ملت و کشور در حال مذاکره است.

محسن خاکی نهاد چهارشنبه شب در نشست کمیته برگزاری جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  افزود: به دلیل همزمانی آیین های دهه فجر امسال با مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای غربی، این رویداد می‌تواند فرصتی برای تبیین اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران باشد، به ویژه در دوره ای که رسانه های غربی و وابسته به جریانات برانداز، ایران را در حال وادادگی و تسلیم در برابر بیگانگان نشان می‌دهند. وی بیان داشت: با گذشت بیش از ۴۰سال از وقوع انقلاب اسلامی، روشنگری در خصوص علل و مبنای وقوع انقلاب اسلامی برای نسل جدید یک ضرورت محسوب  می شود و کیفیت تبلیغات بر توسعه کمی آن ارجحیت دارد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکیدکرد: تبلیغات گفتمان انقلاب اسلامی با توجه تغییر رویکردهای اطلاع رسانی، با استفاده از ابزارهای جدید صورت بگیرد.
خاکی نهاد ابرازداشت: باتوجه به همزمانی آیین های بزرگداشت دهه فجر در سالجاری با نخستین سال استقرار دولت جدید که با تکیه بر گفتمان انقلاب وارد میدان سیاسی کشور شده و از سویی دیگر، این دولت خود را حامل گفتمان انقلاب اسلامی می‌داند، برگزاری صحیح و هرچه بهتر آیین های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با تاکید بر  اهمیت برگزاری متفاوت آیین های مربوط به دهه مبارک فجر امسال گفت: آیین های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه تر از سال گذشته برگزار شود.