همدان- ایرنا- برترین های کشتی نوجوانان استان همدان برای اعزام به رقابت های کشوری با برگزاری یکدوره مسابقات در شهرستان نهاوند انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی استان همدان با عنوان گرمیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادبود زنده‌یاد فرامرز سماوات با حضور ۹۸ کشتی گیر در در مجموعه ورزشی شهید عبدالله خدارحمی نهاوند برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم از شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، کبودرآهنگ، درگزین، رزن، فامنین و بهار شهر نهاوند برگزار شد و در پایان تیم همدان با کسب ۲۰۵ امتیاز، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در پایان این مسابقات و با برگزاری ۱۲۴ دیدار، تیم های نهاوند و ملایر ب نیز با کسب ۱۸۲ و ۱۳۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی و در وزن ۴۵ کیلوگرم «محمدحسین شعبانلو»، ۴۸ کیلوگرم «امیرمحمد گرجی»، ۵۱ کیلوگرم «امیرمحمد ترکمان»، ۵۵ کیلوگرم «باربد باقری» و ۶۰ کیلوگرم «امیر عرفان جهانی» عناوین برتر را از آ« خود کردند.

همچنین در وزن ۶۵ کیلوگرم «امیرسیف فیض‌اللهی»، ۷۱ کیلوگرم «یونس شفیعی»، ۸۰ کیلوگرم «یاسین فراهان»، ۹۲ کیلوگرم «علی غفاری» و ۱۱۰ کیلوگرم «علی ابوالفتحی» عناوین قهرمانی را تصاحب کردند.

نفرات برتر این رقابت ها ۲۳ بهمن‌ماه به مسابقات قهرمانی کشور که در خراسان رضوی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.