شاهرود - ایرنا - رییس هیات هندبال شاهرود با بیان اینکه در نخستین روز تیم‌ها در ۲ گروه صبح و عصر با هم رقابت کردند، گفت: تیم های سمنان، یزد و ایلام با ۲ برد متوالی برابر رقبای خود پیروز شدند.

جابر قمی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور با حضور هشت تیم تهران، ورامین، یزد، ایلام، شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار به میزبانی روستای مُغان شاهرود در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تمامی رقابت ها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود، ابراز داشت: تیم ها در ۲ گروه A  شامل شاهرود، دامغان، تهران و ایلام و گروه B شامل سمنان، گرمسار، ورامین و یزد، صبح و بعدازظهر با هم رقابت کردند.

رییس هیات هندبال شاهرود با اشاره به اینکه تیم های رشت و کرمان از شرکت در این رقابت ها انصراف دادند، اظهار داشت: در دیدارهای صبح شاهرودِ میزبان توانست با نتیجه ۲۳ به ۱۰ بر دامغان غلبه کند، ایلام ۲۵ به ۲۱ تهران را شکست داد.

قمی با بیان اینکه این رقابت ها با عنوان "جام توران" برای نخستین بار در ایران از سوی کمیته هندبال روستایی و عشایری فدراسیون هندبال و با همکاری هیات هندبال شهرستان شاهرود برگزار می‌شود، ادامه داد: یزد با نتیجه ۱۷ به ۱۵ ورامین را مغلوب کرد و سمنان ۲۷ به ۸ گرمسار را از پیش رو برداشت.

وی با بیان اینکه در رقابت های عصر امروز شاهرود مقابل تهران با نتیجه ۱۴ به ۱۴ متوقف شد و ایلام با نتیجه ۳۴ به ۱۰ دامغان را شکست داد، اظهار داشت: یزد در برابر گرمسار با نتیجه ۲۱ به ۸ پیروز شد و در دیدار پایانی سمنان توانست با نتیجه ۲۱ به ۱۸ ورامین را شکست دهد.

رییس هیات هندبال شاهرود با اشاره به اینکه صبح فردا(یکشنبه) چهار دیدار برگزار می شود، افزود: از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند و چهار تیم حاضر در این مرحله عصر فردا باهم رقابت می کنند.