تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

راه اندازی و تعمیرات پکیج امروزه به یکی از کارهای مورد نیاز و حرفه های پر استفاده تبدیل شده است.

 به گزارش ایرنا، امروزه به دلیل پیشرفت علم و صنعت و همچنین موارد دیگر ساختمان های زیادی ساخته می شوند که هر واحد از این ساختمان ها نیاز به پکیج جداگانه دارند و این پکیج ها هم به دلایل مختلف از جمله استفاده ی متداول در طول سال ممکن است دچار مشکل شوند. از این رو این حرفه با بازار کار خیلی خوبی رو به رو شده و افرادی زیادی هم به آن روی آوردند اما به دلیل اینکه هنوز یک شغل نو و جدید به حساب می آید اشباع نشده و افراد متخصص کمی در آن وجود دارند.

به همین دلیل آموزشگاه فن آموزان دوره آموزش تعمیرات پکیج را به صورت کامل (شامل راه اندازی و تعمیرات کامل انواع پکیج دیواری (همه برند ها و مدل های مختلف) قرار داده است) تا شما با شرکت در این دوره بتوانید این حرفه را به صورت کاملا تخصصی یاد گرفته و به راحتی وارد بازار این کار شوید. جهت دریافت مشاوره رایگان درباره این دوره و بیش از هشتاد دوره پردرآمد دیگر با شماره ۰۲۱۶۶۴۷۷۳۰۰ تماس بگیرید.

چه چیز هایی در این دوره آموزش داده می شود؟

ما در مجموعه فن آموزان با آموزش های کاملا عملی به طور کامل عیب یابی کردن هر قطعه، خواندن کد های خطا ، نصب پکیج ، تعمیرات قطعه های مختلف و تعویض قطعات را به شما آموزش می دهیم. همچنین شما در این دوره با تمام ابزار و وسایل مورد نیاز برای تعمیرات پکیج نظیر آچار فرانسه، انبر دست، سیم چپن، دم باریک، انواع پیچ گوشتی، انواع آچار های تخت، آچار های آلن ، اهم متر و... به طور کامل آشنا می شوید.

علاوه بر این موارد ما در این دوره آموزش کامل انواع مختلف سرویس های مورد نیاز پکیج را برای شما قرار دادیم.

دوره تعمیرات پکیج  به چه صورتی است؟

این دوره از مبتدی تا حرفه ای است و با حضور اساتید متخصص و سابقه دار در این حرفه اجرا می شود. پس شما اگر هیچ چیزی درباره ی این حرفه نمی دانید نیازی نیست که نگرانی از بابت این موضوع داشته باشید. موضوع مهم بعدی که حتما باید به آن توجه کنید این است که مدریسن در این دوره به صورت کامل دوره را پشتیبانی می کنند و اگر فردی سوالی داشت می تواند به راحتی جواب سوال خود را بگیرد.

مزایای شغل تعمیرات پکیج

از آنجایی که شغل تعمیرات پکیچ در ایران اشباع نشده و همه روزه ساختمان های زیادی از پکیج استفاده می کنند توانسته بازار کار خوبی را بدست بیاورد. همچنین به دلیل اینکه متخصص در این حرفه کم است اگر شما بتواند در کار خود پیشرفت کنید به راحتی در شرکت های بزرگ می توانید به عنوان نیروی متخصص و یا تعمیرات گارانتی شروع به کار کنید و یا حتی می توانید خودتان یک مغازه بزنید و مشتری های خودتان را بدست آورید.

مزیت دیگر این شغل درآمد آن است، امروزه متوسط در آمد یک تعمیر کار پکیج تازه کار دو برابر حقوق وزارت کار است که این عدد می تواند با پیشرفت فرد به مرور زمان زیاد و زیاد تر شود.

یکی دیگر از مزایای این شغل که باعث شده بسیاری از افراد مشتاق شوند که در این حرفه فعالیت خود را آغاز کنند، سرمایه ی اولیه است. زیرا این شغل از محدود شغل هایی است که برای شروع نیاز به سرمایه ی زیادی ندارد. به طور کلی سرمایه ای که یک فرد در ابتدا شروع این کار نیاز دارد تنها دو چیز است: ابزار آلات و دانش فرد، موضوع مهم این است که شما نیازی نیست که از ابتدا یک مغازه داشته باشید، در ابتدای کار می تواند به صورت سیار کار کنید و یا حتی در اپلیکیشن ها و اینترنت تبلیغ بدهد و بعد ها با پیشرفت کارتان و به دست آوردن مشتری می توانید کار خود را توسعه دهد و یک مغازه یا کارگاه راه اندازی کند.

آموزش سرویس و نگهداری پکیج های ایرانی یا خارجی

انواع سرویس های مورد نیاز برای نگهداری صحیح یک پکیج به شرح زیر است:

سرویس و نظافت فن

پمپ آب

منبع انبساط

سرویس و رسوب زدایی مبدل حرارتی

بازرسی

نظافت و گریس کاری اتصالات

نحوه صحیح بازرسی شیر اطمینان و صافی فلوسوییچ

 شما نیاز است برای سرویس و نگهداری پکیج (چه ایرانی چه خارجی) این سرویس ها را انجام دهید، که ما در دوره تعمیرات فن آموزان تمامی این مهارت ها را به صورت کامل و دقیق آموزش می دهیم.  علاوه بر دروه آموزش تعمیرات پکیج ، بیش از هشتاد دوره تخصصی دیگر از جمله آموزش برق ساختمان ، آموزش لوله کشی ساختمان ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و ... نیز تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای در فن اموزان ارائه می شود. اطلاعات بیشتر را با مراجعه به سایت https://fanamoozan.com دریافت کنید.