ارومیه- ایرنا- سرمربی پیکان تهران گفت: دلیل ترک تیم شهرداری ارومیه در ابتدای فصل مسوولان این تیم بودند که می‌خواستند با یک مربی دیگر مذاکره و هدایت تیم را به او بسپارند.

پیمان اکبری بعد از برد تیمش مقابل شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: من ارومیه را ترک نکردم ولی نظر مسوولان این شهر تغییر در کادر فنی و مذاکره با یک سرمربی دیگر بود از اینرو من هم این تیم را ترک و با تیم پیکان توافق کردم.

وی گفت: به شهر ارومیه و هواداران این شهر علاقه مندم و یقین دارم این هواداران با بهترین شرایط والیبال را حمایت می کنند.

سرمربی پیکان ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه تیمی خوب با کادر فنی قوی است که مدیریت باشگاه نیز تمام توان خود را برای کسب نتایج بهتر به کار گرفته ولی این تیم در شرایط کنونی به دلیل بحران و بدشانسی نتوانسته است موفق باشد هرچند که می‌تواند به شرایط عادی و همیشگی باز گردد.

وی در خصوص مسابقه نیز گفت: بازی سختی بود ولی سرماخوردگی و بیماری کار را برای بازیکنان دو تیم مشکل کرده بود و خوشحالم بعد از عقب افتادن، به بازی بازگشتیم و با اجرای درست خواسته‌ها توسط بازیکنان به برتری دست یافتیم.

اکبری گفت: تمام تلاش ما کسب جایگاه مناسب در نیم فصل دوم و شرایط مناسب در پلی آف است.

وی در خصوص وضعیت برگزاری پلی آف نیز گفت: با شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و سرماخوردگی، پلی آف بصورت متمرکز برگزار خواهد شد و من از این مسئله حمایت می کنم زیرا همه دیدیم که بازیکنان نتوانستند تمام توان خود را بخاطر این ویروس به نمایش بگذارند.

سرمربی پیکان درخصوص اوج گیری تیمش نیز گفت: مصدومیت و بدشانسی دلیل شروع بد ما در ابتدای فصل بود بطوریکه وادی، فیاضی، تشکری، یلی و محمد فلاح را در ابتدای فصل به دلایل مختلف نداشتیم و از هفته هشتم تیم به شرایط عادی بازگشت و خوشحالم اکنون شرایط خوبی داریم.

اکبری در خصوص استفاده نکردن از فیاضی گفت: وی در این بازی ضعف بدنی داشت و سعی داشتم در تایم های کوتاه از او استفاده کنم.

تیم پیکان با برد سه بر ۲ برابر شهرداری ارومیه جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کرد.