سمنان - ایرنا- استاندار سمنان گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان های مهدیشهر و میامی که از دغدغه های مردم محسوب می شود در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی یکشنبه شب در نشست جمعی از موثران و معتمدان شهر مهدیشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: پیگیری های لازم در راستای حل مشکلات بیمارستان مهدیشهر و میامی جهت رفع دغدغه های حداقلی مردم انجام می شود.
استاندار سمنان  با توجه به شرایط اعتباری کشور، استان و همچنین شاخص های توزیع اعتبارات، تصریح کرد: موارد و مشکلات مطرح شده در بخش های مختلف شهرستان ها اولویت بندی و در راستای رفع این موارد اقدام می شود.
وی با اشاره به اینکه در توزیع اعتبارات، پیگیری های لازم انجام خواهد شد،اظهار داشت: پراکندگی و محرومیت از موضوعات مهمی است که در راستای اعتبارات برنامه ریزی می شود.
هاشمی افزود: کارگروه مدیریتی استان بر اساس قانون، راهکارها و چاره اندیشی مطلوب برای رفع گره ها و دغدغه های مردم تلاش می کند.
استاندار سمنان گفت: شهرستان های میامی، سرخه، آرادان و مهدیشهر به منظور تکمیل و فرآهم شدن زیرساخت های اداری و خدماتی، نیازمند توجه جدی تر هستند واقدامات لازم را در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: هر زمان اقدامات به مردم واگذار شد، به موفقیت های مطلوبی شکل گرفته که در موضوع گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش مردم بسیار پر رنگ خواهد بود.
هاشمی با اشاره به اینکه موضوعاتی شامل مسکن، صنعت، تولید و اقتصاد از اولویت های استان محسوب می شود، افزود: با اقدام های  صورت گرفته امروزه شاهد راه اندازی مجدد ۲۷ واحد تولیدی هستیم و بالغ بر ۶۰ درصد مصوبات سفر به شهرستان های استان تا امروز اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه بیماری کرونا دشمن سلامت مردم است، اظهارداشت: با توجه به تغییر رنگ بندی های کرونایی در سطح کشور و استان، ضرورت دارد تا اقشار مختلف مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند.
استاندار سمنان گفت: موضوعات بهداشت، درمان، آموزش پزشکی و مباحث جاده ای در شهرستان مهدیشهر بررسی و پیگیری خواهد شد.
هاشمی ادامه داد:  کارگروهی به منظور بررسی مشکلات، موانع و کمبود های مطرح شده مرتبط با شهر مهدیشهر تشکیل خواهد شد.