به گزارش ایرنا از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش»، صدرنوری در این کنسرت با پیانویی که کوک ایرانی شده بود، به مرکبنوازی در دستگاهها و مقامهای ماهور، دشتی، سهگاه، همایون، چهارگاه، نوا و اصفهان پرداخت و بعد از استقبالی که تماشاگران از این شیوه نوازندگی به عمل آوردند، وی بار دیگر به اجرای نغماتی در مایه اصفهان پرداخت.
در حین اجرای برنامه تصاویری نیز برای قطعات مختلف کنسرت که با هنرمندی پرهام عرب طراحی شده بود در زمان اجرای برنامه به تناوب قطعات تغییر میکردند.
برگزارکننده این کنسرت در توضیح تازهترین اجرای زنده صدرنوری نوشت: شنیدن نوای شرقی و موسیقی اصیل ایرانی از ساز جهانی پیانو، تجربهای جذاب برای شنوندگان غیرایرانی موسیقی است که از سوی انجمن گیلارت فرانسه در کنسرت پیانو بردیا صدرنوری تقدیم حضار میشود.
وی در ادامه با بیان این که موسیقی ایرانی در اکثر اوقات با سازهای ایرانی و بومی اجرا و شنیده شده است، تصریح کرد: اجرای موسیقی کلاسیک و سنتی و نیز فولکلور ایرانی و ارایه ظرایف و حالات آن با سازی مانند پیانو که صدای آن به گوش شنونده غیرایرانی آشناتر است از طرفی غنای موسیقی ایرانی و توانایی نوازنده آن را میرساند و از طرفی قابلیت پیانو به عنوان یک ساز جهانی و مادر سازها را بیش از پیش به نمایش میگذارد.
مثنوی کنسرت بداههنوازی پیانو، بردیا صدرنوری پیانسیت نام آشنای ایرانی، است که سبک منحصر به فرد خود را در نوازندگی ملودیهای ایرانی با پیانو دارد. بداههنوازی و خلقِ در لحظه ملودیهای ناب ایرانی در کنار بازاجرای آزادانه ملودیها در دو ژانر موسیقی کلاسیک و موسیقی فولکلوریک ایرانی، مدگردی (مرکب نوازی) در چارچوب سیستمهای ۱۲ گانه موسیقی ایرانی و با کوک ناتامپره، تکنیک نوازندگی خاص او، از ویژگیهای کنسرتها و آلبومهای موسیقی این پیانیست مطرح است. او با نوای پیانوی خود آرامش را به علاقهمندان موسیقی هدیه میدهد و آرامش موسیقیاش را حاصل نگاهش به زندگی میداند. زندگی که به اعتقاد او با تمام فراز و فرودها، تلخ و شیرینها، آمد و شدها و بود و نبودهایش، جریان دارد.