ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با دهه فجر، عملیات اجرایی چهارهزار و ۲۳۶ واحد مسکن نهضت ملی در سطح هفته شهرستان ارومیه، خوی، مهاباد، بوکان، نقده، ماکو و بازرگان آغاز می‌شود.

سیدمحسن حمزه‌لو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: یک هزار و ۸۰۰ واحد از این تعداد در سطح شهرستان ارومیه بوده و باقی نیز در ۶ شهر دیگر احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: با شکل‌گیری ستاد عملیاتی نهضت ملی مسکن در استان و شتاب‌گیری روند این طرح در گام نخست عملیات اجرایی این تعداد واحد شروع می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در ایام دهه مبارک فجر ۱۹ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به ارزش ۲ هزار و ۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در این ایام ۱۰ کیلومتر راه با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در سطح استان آذربایجان‌غربی کلنگ‌زنی خواهد شد.

حمزه‌لو افزود: با بهره‌برداری از راه‌های آماده افتتاح در دهه فجر، شبکه حمل و نقلی استان در مسیر تحقق اقتصادی نمودن زیرساخت‌ها رونق می‌یابد.

وی اضافه کرد: در دهه فجر ساختمان اداری بخشداری حاجیلار شهرستان خوی نیز افتتاح و همچنین عملیات اجرایی یک مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در شهرستان مهاباد آغاز می شود.

جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح روز ۱۲ بهمن ماه در سراسر ایران اسلامی آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه پیدا می‌کند.