مهاباد- ایرنا- امام جمعه تکاب گفت: حضور مردم در ۴۳ سال گذشته رکن اصلی تداوم انقلاب اسلامی است و همه دستاوردهای نظام در سایه مشارکت مردم محقق شده‌است.

حجت الاسلام علی رحیمی روز سه‌شنبه در آیین گلبانگ انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره) در سالروز ورور ایشان به میهن اسلامی افزود: رهبری صالح، تحقق آزادی و آزاداندیشی در کشور و حضور مردم در صحنه سه دستاورد مهم و آرزوی همه ملت‌ها بوده که با انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هویت دینی و زمینه‌های اعتقادی ثمره مجاهدت‌های فراوان است، اظهار داشت: نقد و مطالبه گری آزادانه در کشور در سایه انقلاب اسلامی ظهور و بروز یافته و این انقلاب شکوهمند ملت ایران را که در دوران منحوس پهلوی با رعب و وحشت زندگی می‌کردند، از زنجیرها و تاریکی‌ها و تحقیرها رها ساخت.

امام جمعه تکاب ادامه‌ داد: با پیروزی انقلاب اسلامی و حرکت عظیم ملت ایران، ارزش های الهی و اسلامی و نبوی در کشور مستقر شد و در یوم الله۱۲ بهمن آرزوهای انبیای الهی و اهل بیت و مجاهدان آزادگی به وقوع پیوست.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران برای همه ملت‌هایی که خواستار استقلال و آزادی هستند، الگوست، بیان کرد: ملت ایران هزینه‌های بسیار بزرگی برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی فدا کرده‌است و تداوم انقلاب با مردم و مردم‌سالاری دینی معنا پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی تکاب دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌خوبی به مردم معرفی کنند.

آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی هم‌زمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با اجرای برنامه های مختلف باحضور اقشار مختلف مردم و مسوولان تکاب برگزارشد