ارومیه - ایرنا - امام جمعه سلماس گفت: دهه فجر، یادآور خاطرات شیرین دوران پیروزی انقلاب اسلامی و مدال افتخاری بر سینه ملت انقلابی ایران است.

حجت الاسلام سیدابراهیم طباطبایی روز سه شنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب در سلماس با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: از جمله موضوعاتی که ضرورت دارد در چنین ایامی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد، دستاوردهای داخلی، منطقه ای و بین المللی انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی است.

وی افزود: مدیران ادارات و نهادهای دولتی وظیفه دارند دستاوردهای انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسانند تا مردم با این پیشرفت ها آشنا شوند.

وی با اشاره به گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمت، مجاهدت، تلاش، وحدت، توسعه و پیشرفت از جمله اهداف و انگیزه‌های انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه سلماس با اشاره به این‌که دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین رویکرد امام راحل است، گفت: امروز برای انتقال آموزه های انقلاب اسلامی به نسل جدید وظیفه سنگینی بر عهده داریم و کسانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه کرده اند، باید آن دوران را روایت گری کنند.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است که در طول این مدت برنامه های مختلفی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

شهرستان سلماس با ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.