بوشهر- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ولایت‌مداری، آرمان‌گرایی و انقلابی بودن سه عامل مهم در پیروزی، استحکام و استمرار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی روز سه‌شنبه در آئین گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر در حسینیه ثارالله بوشهر افزود: این سه عامل مهم و اساسی اگر در دل مردم همچنان پرشور و پرحرارت باقی بماند انقلاب پابرجا است و اگر ذره ای در آن اختلال ایجاد و سست شود با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی در باره اصل ولایتمداری بیان کرد: ملت ایران خلوص نیت و زهد بنیانگذار انقلاب اسلامی را احساس کرده و نظام جمهوری اسلامی را در درون حرکت امام می دیدند و احساس می کردند.

دشتی اضافه کرد: نیروها و جریان‌های انقلابی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور کم نبودند اما مردم به ندای امام راحل لبیک گفتند و فریاد و حرکت ایشان بود که ملت ایران را شوراند و به میدان کشاند.

وی یادآور شد: ملت ایران با ندای مرجعیت وارد میدان شدند و اگر این ندا نبود مردم یکپارچه نمی‌شدند و پا در میدان نمی‌گذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انگیزه حضور مردم در عرصه آب و نان و مطالبات اقتصادی که امروز به عنوان مطالبه مطرح می‌شود، نبود بلکه مطالبه آنها مبارزه با ظلم، تبعیض و فساد خانواده شاهنشاهی بود.

وی تاکید کرد: با شعار و انگیزه ای که امام راحل در بین مردم ایجاد کردند و قداست مرجعیت و رهبریت ملت ایران وارد میدان شد و معتقد بودند مرجعیت باید حاکم باشد و ما باید یک نظام علوی داشته باشیم.

دشتی گفت: امروز عده ای با شعار مردم گرایی در مقابل ولایتمداری می‌خواهند این اصل مهم را زیر سوال ببرند و اگر در این شرایط ولایت و رهبری تضعیف شود به طور یقین انقلاب ادامه نمی‌یابد.

وی در خصوص آرمان‌گرایی ملت ایران گفت: این ملت در دل آرمان داشتند و به دنبال ظلم ستیزی، مبارزه با فساد و تبعیض بودند این درحالی است که امروز برخی از افراد با شعار مصلحت اندیشی در تلاش هستند این روحیه را از بین ببرند.

به گفته دشتی امروز عده ای در مقابل آرمان‌گرایی شعار واقعیت گرایی سر می‌دهند و معتقدند زمان این شعارها تمام شده و باید براساس مصلحت جامعه را هدایت کرد این درحالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی واقعیت هستند و وجود دارند.

وی با اشاره به انقلابی بودن اظهار کرد: انقلابی و مجاهد بودن از نقاط قوت ملت ایران است که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد چیزی که امروز دشمن درصدد است با تبلیغ مادی گری، هوا و هوس، سازش با ظالم و ستمگران این حس را از این ملت بگیرند.

دشتی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در سایه ولایت‌مداری امام راحل و رهبر معظم انقلاب در سایه مقاومت در دنیا و در منطقه به عنوان قدرت منطقه ای مطرح است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه در بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های صنعتی و دفاعی با حفظ استقلال خود در حال پیشرفت و ترقی است.

وی یادآور شد: جوانان امروز ایران اسلامی خودباور هستند و با شعار ما می توانیم تاکنون گام‌های موثری در خصوص استقلال کشور برداشته اند.

دشتی این خودباوری و تبدیل به قدرت جهانی را ثمره انقلاب اسلامی عنوان کرد.