همدان- ایرنا- همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت باسعادت امام محمدباقر(ع)، آیین حرکت مردمی کاروان "جشن ملی ۱۴۰۰" به صورت رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر ملایر برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛‍ فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز پنج‌شنبه در حاشیه این آیین اظهار داشت: جشن ملی ۱۴۰۰ به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت رژه موتوری و خودرویی در ملایر برگزار شد.

سرهنگ " سیدجواد حسینی" با بیان اینکه این جشن به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد، افزود: موتورسواران با حرکت در مسیرهای مختلف سطح شهر با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، اقتدار و عظمت  نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۹۰ برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر در ملایر، دیدار با امام جمعه ملایر، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتوری و دیدار با خانواده‌های شهدا با حضور مسئولان و بسیجیان را از جمله برنامه‌های دهه فجر دراین شهرستان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: انقلاب اسلامی حادثه بزرگ قرن بیستم بود که علاوه بر تحول بنیادین و فراگیری در ایران، بازتاب و دستاوردهای جهانی فراوانی به همراه داشت.

سرهنگ حسینی گفت: انقلاب اسلامی بسیاری از تئوری‌ها و اصول قطعی و خدشه‌ناپذیری که معرفی شده بودند، را تحت تاثیر قرار داد و دگرگون کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبدا تحولات عظیمی در صحنه سیاست و اجتماع و فرهنگ شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز و الهام‌بخش بسیاری از حرکت‌های ضداستعماری و نهضت‌های استکبارستیز شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: انقلاب اسلامی همچنان بزرگ‌ترین مانع قدرت‌های تمامیت‌طلب و استعمارگر در جهان است.