مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: شاعران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر دستاوردها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان معرفی کنند.

امیر ستوده‌فر پنج‌شنبه شب در آیین عصر شعر انقلاب با بیان اینکه تکاب شهر هنرمندان، ادیبان، سخنواران و مفاخر است افزود: از این ظرفیت مهم  برای معرفی و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید به خوبی باید استفاده شود.

وی بیان‌ کرد: مردم این شهرستان در پیروزی و تحکیم انقلاب اسلامی نقش مهم، اساسی و ماندگاری داشتند و در مقابله با گروه‌های معاند نیز با تمام توان مجاهدت کردند.

فرماندار تکاب اظهار داشت: شاعران با طبع شاعرانه و هنر ظریف خود تلاش کنند رشادت‌های مردم منطقه را بازشناسی و جوانان را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.

وی با اشاره به اینکه تحولات بزرگی از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در این شهرستان رخ داده‌ است ادامه‌ داد: در دهه فجر امسال ۴۳ طرح عمرانی با هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال هزینه توسط بخش‌های دولتی و خصوصی در این شهرستان افتتاح می‌شود که نشانه توجه نظام به توسعه و آبادانی منطقه است.

به گزارش ایرنا، در آیین عصر شعر انقلاب ۲۰ نفر از شاعران جوان و پیشکسوت تکاب آثار ادبی و سروده های خود در زمینه انقلاب اسلامی را ارائه کردند.