مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: نظام جمهوری اسلامی در تمام شاخص های توسعه ای پیشرفت های چشمگیری داشته بطوری که اصلا با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: خدمات شایان جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی نظامی برای مردم قابل لمس است.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب بیداری جهان اسلام، به وجود آمدن جبهه مقاومت و شکل گیری هندسه قدرت در جهان شده است.

امام جمعه مهاباد ضمن تسلیت وفات آیت الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: این شخصیت بزرگ دینی از دانشمندان منادی وحدت و مراجع تقلید بوده که تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم کرد. 

ماموستا امامی در ادامه به افزایش آمار مبتلایان کرونا طی هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: افزایش تصاعدی مبتلایان به کرونا نشان از شروع پیک ششم دارد که در صورت رعایت نکردن شهروندان شرایط بحرانی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از تجمعات دوری کنند، بیان کرد: مرگ و میر، یستری و ابتلا به این بیماری هزینه های سنگین مادی و معنوی را به دنبال خواهد داشت و ضروری است توصیه های پزشکی در این مورد رعایت شود.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: بیش از هزار دانش آموزی مهابادی نیز به علت شیوع کرونا ترک تحصیل کرده اند که ضروری است مجموعه آموزش و پرورش در راستای بازگشت آنان به مدرسه و جبران عقب ماندگی آنان اقدام کنند.