مهاباد- ایرنا - ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با ۵۰ میلیارد ریال هزینه به مناسبت دهه مبارک‌ فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان در اشنویه به بهره برداری رسیدو

فرماندار اشنویه روز شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمتارین این طرح ها آبرسانی به روستاهای "ذمه" و "آلکاباد" با هزینه ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

سیدعلی ترابی بیان کرد: در همین راستا بهسازی یک دهنه چشمه، اجرای شبکه توزیع، اجرای شبکه انتقال و احداث و تجهیز مخزن بتنی در این روستاها نیز انجام گرفته است.

وی گفت: افتتاح هشت واحد مسکن مددجویی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهره برداری از هفت طرح توسعه برق رسانی شهری و روستایی از دیگر طرح های امروز بود که به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

ترابی اظهار داشت: همچنین با همت اداره بهزیستی کلنگ احداث ۲ واحد مسکن مددجویی نیز با برآورد اولیه پنج میلیارد ریال هزینه به زمین زده شد. 

به گزارش ایرنا، به مناسبت دهه فجر ۵۸ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان اشنویه در این ایام افتتاح یا کلنگ زنی می شود که در مجموع برای این طرح ها هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.