بوشهر - ایرنا- دبیر کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت:همزمان با بزرگداشت دهه فجر ۲۰۰ برنامه مختلف فرهنگی برای کودکان به صورت حضوری و مجازی در این استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سمیه رسولی روز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: افتتاح نمایشگاه سخن دوست، معرفی کتاب، شعر و قصه خوانی با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه هنرهای بومی و دستی بخشی از برنامه‌های انجام شده در ایام‌الله دهه فجر است.

وی اظهارداشت: عدالت فرهنگی و اجتماعی یکی از مهمترین هدف‌های مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

رسولی یادآورشد:در همین راستا تلاش شده همواره در برنامه ریزی‌ها کودکان و نوجوانان ساکن در روستاها و مراکز دورافتاده و کم برخوردار نیز مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به نامگذاری دهه مبارک فجر به نام "جشن ملی ۱۴۰۰" اضافه کرد: تلاش شده در این برنامه‌ها علاوه بر معرفی درست و کیفی انقلاب اسلامی به نسل جدید فضایی شاد، با نشاط، جذاب و مفرح برای کودکان و نوجوانان فراهم شود.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشن حضرت امام خمینی(ره) و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از دیگر هدف‌های برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

دبیر کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: همه باید کمک کنیم تا هدف‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به قشرها و نسل‌های مختلف با روش‌های نوین و هنری انتقال پیدا کند.