تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد تا جلب رضایت شیاطین سرخ فاصله زیادی داشته و با ادامه نارضایتی‌ها، رختکن این تیم به پایگاه آشوب علیه وی بدل شده است.

به گزارش ایرنا، سران باشگاه منچستریونایتد که «رالف رانگنیک» را در پایان سال ۲۰۲۱ به عنوان جانشین «اوله گونار سولسشر» معرفی کردند، از او انتظار انقلاب در این تیم را داشتند اما به جای این اتفاق، این سرمربی به دلیل ناراحت کردن بازیکنان یونایتد، به تیتر همیشگی رسانه‌ها بدل شده است.

پس از شکست منچستر برابر میدلزبورو در جام حذفی انگلیس و حذف از این تورنمنت، اخباری مبنی بر نارضایتی بازیکنان منتشر شد البته نه به واسطه این شکست.

براساس گزارش نشریه سان انگلیس، پس از آنکه رانگنیک به طور علنی اعلام کرد که «جسی لینگارد» به شخصه درخواست کرده که برابر میدلزبورو به میدان نرود، مرد آلمانی با شدت مورد انتقاد بازیکنان قرار گرفته زیرا لینگارد آشکار کرد که این اظهارنظر کاملا صحت نداشته و باشگاه به او توصیه کرده که برای مدتی استراحت کند.

اظهارات رانگنیک به مذاق بازیکنان خوش نیامده و مرد آلمانی با غضب چند تن از اعضای تیم روبرو شده است به ویژه پس از اظهارات وی در مورد «آنتونی مارسیال» در ماه ژانویه که البته بعدها از سوی این بازیکن فرانسوی تکذیب شد.

باتوجه به نارضایتی بازیکنان و همچنین نتایج ضعیف رانگنیک، انتظار می‌رود سران یونایتد طی روزهای آتی نسبت به یافتن جایگزینی برای وی و نجات شیاطین سرخ از بحران اقدام کنند.