تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه چرا در ابتدای دیدار با پرسپولیس به سمت نیمکت این تیم نرفت گفت: این یک کار دلی است و گاهی انسان دلش نمی‌خواد سمت یک نمیکت برود و ترجیح می‌دهد نرود.

به گزارش ایرنا، «مهدی هاشمی‌نسب» دوشنبه شب بعد از پایان دیدار با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوپرجام یک تک بازی است و همین موضوع یک انگیزه برای بازیکنان به وجود آورد که به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم. شرایطمان در جدول لیگ برتر شرایط بدی بود و خواستیم در این دیدار پیروز شویم که دور برگشت لیگ را بهتر آغاز کنیم.

وی افزود: خدا را شکر که توانستیم قهرمان شویم و قهرمانی در سوپر جام را به مردم خوب خوزستان تبریک می‌گویم.

وی در خصوص دیر اضافه شدن به جمع کادر فنی نیز گفت: کمی مشکلات خانوادگی داشتیم. خانواده از همه چیز برای من مهمتر است و پدر و مادرم مقداری کسالت داشتند و در این مدت ترجیح دادم در کنار آنان باشم و الحمدالله بهتر شدند و دوباره به تیم برگشتم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در ابتدای دیدار به سمت نیمکت سرخپوشان نرفت، گفت: در تمام دنیا معمولا فقط سرمربی به سمت نیمکت حریف می‌رود. اینجا به یکباره ۳۰ نفر بروند سمت یک نیمکت و وسط بازی ممکن است هر اتفاقی بیافتند؛ البته همه نیمکت پرسپولیس دوستان و همبازیان من هستند. البته این یک کار دلی است و گاهی انسان دلش نمی‌خواهد برود سمت یک نیمکت و ترجیح می‌دهد که نرود.

وی در مورد اخراش نیز گفت: بعد از اینکه اخراج شدم برخی سوت‌ها به سمت تیم حریف برگشت و چند خطایی که اصلا خطا نبود و کارتی نداشت و البته این هم جزئی از فوتبال است و آن صحنه نیز بازیکن ما نباید اخراج می‌شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد که فولاد با برتری یک بر صفر قهرمان سوپرجام شد.