تبریز- ایرنا- فرمانده سپاه میانه ریشه دشمنی آمریکا با انقلاب را روح استکبار ستیزانه اسلام عنوان کرد و گفت: تمام هراس آمریکا و استکبار از روند پرشتاب گسترش اسلام در جهان است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حسین محمدی در آیین گرامیداشت دهه فجر در شهر آقکند میانه، با تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این پیروزی را شروع انقلاب بزرگ ضداستکباری مسلمانان و مستضعفان جهان دانست و اظهار کرد: روز به روز از هیمنه، نفوذ و قدرت استکبار در جهان کاسته شده و بر قدرت، اقتدار و عزت اسلام و انقلاب افزوده می شود.

وی انقلاب اسلامی را ثمره هدایت های حکیمانه حضرت امام خمینی(ره)، رشادت های مردم مومن و تبعیت آنان از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: این انقلاب تا نابودی کامل استکبار به راه خود ادامه خواهد داد.

محمدی علت دشمنی استکبار جهانی و آمریکا با انقلاب را گسترش روزافزون اسلام ناب محمدی در بین آزادگان جهان عنوان و تأکید کرد: بعد از امام راحل با جانشینی بر حق حضرت امام خامنه ای، راه و اهداف انقلاب همچنان با قدرت و با الگو گیری از ارزش های ناب دینی استمرار یافته و به راه خود ادامه می دهد و به الگویی بی نظیر برای تمامی ملت های آزادی خواه جهان مبدل شده است.

 فرمانده سپاه میانه با اشاره به مشکلات  موجود در کشور، نیاز به تعامل و وحدت برای رفع این مشکلات توسط مردم و مسئولین را متذکر شد و تاکید کرد: تقویت روحیه جهادی، انقلابی و ولایت مداری تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.

 آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت پرشور مردم، مسئولین و بسیجیان در شهر آقکند میانه برگزار شد.