تهران- ایرنا- لیلی گلستان بعد از دیدن فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» ضمن تمجید از ساخته هادی حجازی‌فر این اثر سینمایی را فیلمی به شدت انسانی، پر از حس و یک شعر بلند زیبا دانست.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، لیلی گلستان مترجم و گالری‌دار شناخته شده کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درباره فیلم سینمایی موقعیت مهدی ساخته هادی حجازی‌فر نوشته است: من منتقد فیلم نیستم اما فیلم و سینما را دوست دارم و سینمای ایران را دنبال می‌کنم. فیلم موقعیت مهدی اولین فیلم جشنواره است که دیدم.

هادی حجازی‌فر را از ایستاده در غبار شناختم در مقام بازیگر و بعد آتابای را دیدم که فیلمنامه از او بود و علاقمند شدم ببینم در مقام کارگردان چه کرده است. فیلم در مورد جنگ ایران و عراق و مهدی باکری بود. فیلمی پر از حس و بسیار واقعی. اصلاً سعی نکرده بود به ضرب و زور دیالوگ‌های احساسی یا صحنه‌های دلخراش جنگی، شما را تحت تاثیر قرار دهد. راحت و ساده و بی ادا و واقعی. درست مثل همان اول فیلم که موقع خواستگاری گفت هیچی ندارم. راست. به شدت انسانی و پر از حس. یک شعر بلند زیبا. ممنونم آقای حجازی‌فر.

به گزارش ایرنا، فیلم موقعیت مهدی به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر در هشتمین روز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گام چهلم در خانه جشنواره (برج میلاد) در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد.

این اثر سینمایی روایت کننده داستان مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا است که از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد، این روایت در شش پرده تصویر شده است.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران فیلم وقیع مهدی را تشکیل می‌دهند.