ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: شهدا جان عزیز خود را برای حفظ امنیت مردم فدا کردند که در این راستا همه مسوولان باید پاسدار خون شهدای گرانقدر باشند.

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید رحمت الله گل نظری و شهید علی عباس رحیمی اظهار داشت: پیگیری امور خانواده های شهدا باید در دستور کار همه مسوولان و مدیران باشد و از هیچ تلاشی برای این عزیزان دریغ نکنند.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از خانواده شهدا افزود: دیدار با خانواده شهدا توفیق بسیار بزرگی برای همه مسوولان نظام  است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: دهه فجر نیز متعلق به شهداست در ایام الله دهه فجر وظیفه خود دانستیم که به دیدار خانواده بزرگوار شهدا برویم و قدردان جانفشانی فرزندان آنان باشیم.

حسنی تاکید کرد: شهدا در راه مبارزه با باطل جان خود را فدا کردند و  همه این عزیزان افتخارآفرینان بزرگی برای کشور هستند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: امیدواریم مسوولان ادامه دهنده راه شهیدان و امام (ره) باشیم و همه در این راه ثابت قدم باشیم.

حسنی تاکید کرد: تکریم خانواده شهدا و پیگیری امور آنان باید در دستور کار همه مدیران و مسوولان باشد چرا که فرزندان این خانواده ها برای پاسداری از ارزش انقلاب و امام (ره) جان خود را فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: شهدا به همه مردم تعلق دارند و وظیفه داریم سپاسگزار خانواده شهدا باشیم. 

جمال اسدی افزود: همه ما نیازمند دعای خیر پدران و مادران شهدا هستیم که امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گفته وی این سرکشی ها از خانواده شهدا و پیگیری امور آنان استمرار خواهد داشت.

شهید سرباز وظیفه رحمت الله گل نظری در مبارزه با سوداگران سال ۸۱ و شهید علی عباس عباس رحیمی در جنگ تحمیلی سال ۶۱ به شهادت رسیدند.