تهران - ایرنا - آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی و بخشدار مرکزی شهرستان ورامین روز سه‌شنبه برگزار شد و «حسین فخاری» به عنوان معاون سیاسی و «سیدمحمد زاهدی» به عنوان بخشدار ورامین معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، «حسین نوش‌آبادی» نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که شامگاه سه‌شنبه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، گفت: بخشداری مرکزی ورامین به دلیل وسعت، جمعیت و گستردگی جغرافیایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همتراز با فرمانداری است بنابراین کار و تلاش در آن باید بیش از سایر بخش‌ها باشد.
نوش‌آبای تصریح کرد: در هم آمیختگی روستاهای بخش مرکزی ورامین و نزدیکی به شهر می‌طلبد که نگاهی متوازن به حوزه روستاها داشت و همگان را از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار ساخت.
در این مراسم از تلاش‌های «سیداصغر تقوی» معاون سابق سیاسی انتظامی فرمانداری و «سید سراج‌الدین تقوی ونکی» بخشدار سابق مرکزی ورامین تقدیر شد.
«حسین فخاری» پیش از این مسوول حراست فرمانداری قرچک بود و «سید محمد زاهدی» در کارنامه خود مسوولیت روابط عمومی و حوزه فرماندار ورامین را بر عهده داشته است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.