تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسکی آلپاین ایران در رقابت های مارپیچ کوچک زنان این رشته در بازی های المپیک زمستانی نتوانست به پایان خط برسد و مانش دوم را بدون هیچ رکوردی به پایان رساند.

به گزارش ایرنا، «عاطفه احمدی» ملی‌پوش اسکی آلپاین و پرچمدار کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک زمستانی که در پایان دور (مانش) نخست این مسابقه با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۸۸ صدم ثانیه در جایگاه ۵۷ جدول قرار گرفت در مانش دوم این دوره از بازی ها نتوانست به خط پایان برسد و بدون ثبت رکورد از دور رقابت ها کنار رفت.

در مسابقات اسکی آلپاین مارپیچ کوچک زنان ۸۸ ورزشکار حضور داشتند که در مانش نخست ۳۰ ورزشکار موفق به عبور از خط پایان نشدند. در مانش نخست لنا دوئر از آلمان، میشل گیسین از سوییس و سارا هکتور از سوئد به ترتیب در رده‌های اول تا سوم دور نخست قرار گرفتند.

در مسابقات اسکی آلپاین (مارپیچ کوچک) زنان،  پترا ولهوا از اسلواکی به مدال طلا و کاترینا لینزبرگر اتریشی به مدال نقره رسیدند و وندی هولدنر سوئیسی به عنوان سوم و مدال برنز دست یافت.

عاطفه احمدی، حسین ساوه شمشکی، و دانیال ساوه شمشکی سه نماینده ایران در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی هستند. اسکی آلپاین و صحرانوردی هستند. بنا به اعلام برنامه مسابقات، دانیال ساوه شمشکی روز ۲۲ بهمن در اسکی صحرانوردی مسابقه می‌دهد و حسین ساوه شمشکی دیگر نماینده ایران در اسکی آلپاین، روز  بیست و چهارم بهمن ماه در مارپیچ بزرگ و روز بیست و هفتم بهمن در مارپیچ کوچک در خط استارت قرار خواهد گرفت.