بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه بار دیگر جلوه‌های عظمت وصف‌ناپذیر انقلاب اسلامی و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش بگذارند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در پیام حجت الاسلام و المسلیمن سید علیرضا عبادی آمده است: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، این در حالی است که در طی این چهار دهه گذشته فشار استکبار جهانی هیچ‌گاه نتوانسته است ذره‌ای در اعتقاد و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی خدشه‌ای وارد سازد. در این دوران شاهد فتنه‌ها، تحریم‌ها و فراز و فرودهای بسیار بوده‌ایم اما امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی به عنوان الگوی "ما می‌توانیم" و "ایثار و مقاومت" فراروی آزادی‌خواهان منطقه و جهان قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اینجانب در آستانه این روز بزرگ و تاریخی از یکایک مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای عزیز، جلوه‌های عظمت وصف‌ناپذیر انقلاب اسلامی و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش بگذارند.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا (اُمیکرون) و اصل سلامت‌محوری، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای استان همزمان با سراسر کشور به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

این مراسم فردا (جمعه) در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس آغاز می‌شود و در مسیر میدان جانبازان، میدان عروج، بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان سپیده، میدان سپاه تا میدان نماز و مسجد جامع المهدی (عج) محل اقامه نماز جمعه ادامه خواهد داشت.