تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسین فوتبال گفت: عزل رییس فدراسیون مورد نظر اعضای هیات رییسه است و فکر می‌کنم در جلسه‌ای که قرار است تشکیل شود با بیش از ۶ امضا به اجماع برسیم.

به گزارش ایرنا، مهرداد سراجی روز پنجشنبه در گفت و گویی با اشاره به درخواست هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار اظهار داشت: این اتفاق با استناد به ماده قانونی و با امضای با امضای بیش از یک سوم اعضای هیات رییسه شکل گرفت.

وی افزود: سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته است عزل عزیزی خادم دستور کار هیات رییسه نیست، شاید نامه را مطالعه نکرده است.

عضو هیات رییسه فدراسین فوتبال خاطرنشان کرد: عزل رییس فدراسیون مورد نظر اعضای هیات رییسه است و فکر می‌کنم در جلسه‌ای که قرار است تشکیل شود با بیش از ۶ امضا به اجماع برسیم.

وی تاکید کرد: اظهارنامه‌های مالیاتی در زمان مقرر ارائه نشده است،  شفافیت مالی در فدراسیون حاکم نبود، سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال قرارداد ندارند و علت این مشکلات این است که تصمیمات شخصی گرفته می‌شود.

سراجی تصریح کرد: مهم‌ترین اتفاق اما، حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود، افرادی در فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری می‌کنند و بیانیه می‌دهند که فاقد جایگاه قانونی هستند.

عضو هیات رییسه فدراسین فوتبال گفت: برای عزل رییس فدراسیون فوتبال، فیفا واکنش نشان نمی‌دهد چرا که بر اساس چارچوب اساسنامه اقدام شده و فیفا این اساسنامه را تأیید کرده است.