ارومیه-ایرنا-فرمانده سپاه سلماس گفت: ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و ۶ سری جهیزیه بین خانواده های محروم این شهرستان همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام به همت خیّران بسیجی و سپاه شهرستان سلماس تهیه و با کمک پایگاههای مقاومت بسیج سراسر شهرستان برای خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

وی بیان کرد: در ادامه نهضت سراسری کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی، سپاه سلماس از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۶ هزار بسته معیشتی و چهار هزار بسته بهداشتی بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار توزیع کرده است.

میرکاظمی زاده با بیان اینکه این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام غذایی است،گفت: طرح کمک های مومنانه امسال نیز به قوت خود باقی خواهد ماند و همچنان تا رفع مشکلات اقتصادی این مسیر خدمت ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان سلماس گفت: گروههای جهادی حوزه های مقاومت بسیج با همکاری بسیج جامعه پزشکی در دهه فجر امسال نیز با برپایی۶ درمانگاه ویزیت رایگان روستایی در مناطق مرزی، صعب العبور و محروم شهرستان اقدام به خدمات رسانی به ساکنین این مناطق کردند.

وی ادامه داد: در این درمانگاههای صحرایی خدمات ویزیت عمومی و تخصصی، مامایی، تزریقات و تست فشار خون، اموزش بهداشت و سلامت مادران و فرزندان به صورت رایگان ارائه شد.

شهرستان سلماس ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.