شیراز-ایرنا- فرماندار اقلید گفت: در دهه فجر امسال ۲۵ طرح در این شهرستان به ارزش ۳۲۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهرام منصوری، پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع کل اعتبار این طرح‌ها ۳۲۵ میلیارد تومان است که از منابع دولتی و مشارکت با بخش خصوصی تامین شده است.

وی درباره بعضی از مهمترین طرح های به بهره برداری رسیده در دهه فجر گفت: گلخانه هیدروپونیک در روستای تنگ براق، طرح پرورش مرغ تخمگذار امیرآباد خسرو، سردخانه بالای صفر درجه در شهرک صنعتی تیمارجان و سالن پرورش قارچ دکمه ای۶۰۰ تنی در ایام دهه فجر افتتاح شد.

منصوری ادامه داد: همچنین سایت همراه اول روستای حاجی آباد و روستای دردانه، شروع عملیات اجرایی مدرسه شهید رحیمی شهر حسن آباد ومدرسه شش کلاسه روستای امامزاده اسماعیل از دیگر طرح ها بود.

فرماندار شهرستان اقلید افزود: گاز رسانی به روستای شادکام، آسفالت معابر طرح هادی روستای اله آباد به نمایندگی از روستاهای باصری هادی و باصری آقاجان و روستای تنگ براق به نمایندگی از روستاهای بخش سده و روستای علی آباد به نمایندگی از روستاهای بخش مرکزی عملیات اجرایی آن آغاز یا به بهره برداری رسید.

منصوری ادامه داد: فیدر بندی برق ایستگاه حسن آباد، شروع عملیات برق رسانی به شهرک میر و عبدالهی نیز از دیگر طرح های دهه فجر امسال در این شهرستان بود.

شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.