همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان معنادار، باشکوه و نشان از جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد به نحوی که مردم با حضور پرشور خود، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

«حسین فارسی» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی در حال برگزاری است.

وی افزود: راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان و هماهنگی صورت گرفته، اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و تغییر رنگ کرونایی شهرستان ملایر از نارنجی به قرمز اتخاذ شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر افزود: بر این اساس راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ از گلزار شهدای گمنام میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز و به گلزار مطهر شهدای گمنام بام ملایر در حال برگزاری است.

فارسی بیان کرد: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در ملایر از گلزار شهدای گمنام میدان امامزاده عبدالله(ع)، بلوار شهید تاجوک، میدان امام حسین(ع)، سه راه شهید مطهری، ۳۲ متری شهید مطهری، برق بالا به سمت بام ملایر و گلزار شهدای گمنام بام ملایر مشخص شده است.

وی با بیان اینکه قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن در میعادگاه نماز جمعه ملایر قرائت می‌شود، ادامه داد: تمام تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ اندیشیده شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، باید با حضور باشکوه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را به رخ جهانیان بکشیم.

به گفته وی مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و همواره با حضور همیشگی در تمامی صحنه‌ها پشتیبانی خود را از امام راحل، انقلاب و رهبری نشان دادند.

فارسی دهه فجر را طلوع خورشید انقلاب اسلامی و طلیعه تحقق خواست و اراده مردم بر سرنوشت خویش دانست و افزود: در طول چند دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه ایران به اتحاد و همدلی، همواره ثابت کرده‌اند که راه امام راحل و شهیدان را ادامه خواهند داد و لحظه‌ای از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جلوه‌های بی‌نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ است.

فارسی ادامه داد: حضور حماسی و پرشور مردم بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی خلق خواهد کرد و زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم می‌کند.