ساری - ایرنا- همزمان با شروع راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن طلوع چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی، صدای استکبارستیزی، همدلی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان مازندران طنین‌انداز شد.

به گزارش ایرنا، جشن طلوع چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز در مازندران به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و براساس رنگ‌بندی‌هایی کرونایی متفاوت‌تر از سال‌های دیگر در برخی از نقاط استان به صورت رژه موتوری و خودرویی و در مناطق دیگر استان هم به صورت راهپیمایی در حال برگزاری است.
مردم ولایت‌مدار مازندران به همراه خانواده‌های خود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک زیر بارش باران، راس ساعت ۱۰ صبح در مناطقی از استان که براساس رنگ‌بندی کرونایی در شرایط قرمز قرار دارند با وسایل نقلیه خود و به صورت خودرویی و موتوری و همچنین در شهرستان‌هایی که از نظر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی نارنجی، زرد و آبی است به صورت راهپیمایی تجدید بیعت خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی را آغاز کردند.
مردم این خطه شمال کشور یک بار دیگر با فریاد "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا خامنه‌ای" و چسباندن شعارهای انقلابی بر وسایل نقلیه خود و همچنین با در دست داشتن شعار نوشته  با خلق حماسه، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت کردند.
در ساری مرکز استان مازندران که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، جشن پیروزی انقلاب اسلامی به صورت راهپیمایی با حضور اقشار مردم و همچنین مسوولان و مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان شهید قاسمی آغاز شد و تا میدان شهدا در محل مصلی امام خمینی (ره)  ادامه می یابد.
سخنران این مراسم هم حجت الاسلام غلامحسین تسخیری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه اعلام شده است.
طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر ۱۴ شهرستان از ۲۲ شهرستان مازندران شامل نکا، رامسر، آمل، جویبار، سوادکوه، گلوگاه، بهشهر، محمودآباد، نوشهر، فریدونکنار، چالوس، کلاردشت، عباس آباد و تنکابن در و ضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. و همچنین رنگ کرونایی شهرستان‌های بابل، بابلسر، ساری، قائمشهر و نور نیز نارنجی و شهرستان‌های سوادکوه شمالی، سیمرغ و میاندرود هم در وضعیت زرد قرار دارند.