گرگان - ایرنا- همدلی و انسجام وصف‌ناپذیر اهالی هیرکان در برگزاری رژه پرشور خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت کرد نه کرونا و نه هیچ عامل دیگری نمی تواند مانعی برای نمایش عشق ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود و جشن انقلاب با تعطیلی بیگانه است .

به گزارش ایرنا، برای دومین سال پیاپی است که کرونا گردهم آیی جشن انقلاب را از کف خیابان ها به داخل خودرو ها و رژه موتوری برده است .

ایرانی ها  در۴۳ راهپیمایی قبلی تجربه های گوناگونی کسب کرده اند از راهپیمایی زیر برف تا راهپیمایی زیر موشک باران رژیم بعث عراق . اما یک چیز در ۲۲ بهمن ثابت است و آن اینکه جشن انقلاب تعطیل بردار نیست .

شرایط خاص شیوع سویه جدید کرونا و فراگیری اُمیکرون سبب شد تا ستادمرکزی جشن انقلاب برگزاری رژه خودرویی و موتوری را به جای راهپیمایی مردم پیشنهاد کند تا امسال مردم گلستان فریاد ضد استکباری  و مشت های گره کرده خود را از داخل خودرو و رژه موتوری نثار سردمداران قدرت پوشالی جهان در شرق و غرب عالم حواله کنند

عاشقان گلستانی جمهوری اسلامی ایران با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری های اعلام شده از سوی درمانگران برای تجلی عشق به میهن با آگاهی و درایت در میدان حاضر شدند.

پژواک سرودهای انقلابی و حماسی گرگان را به تسخیر خود درآورده است. شهر غرق در رنگ سبز و سفید و قرمز است .

تمثال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در کنار تصاویر سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی به  در و دیوار شهر جان بخشیده و گویا مقدمات یک حماسه جاودان دیگر مهیا شده است .

گرگانی ها آمدند تا جشن ۴۳ سالگی انقلاب را بین هم تقسیم کنند. جشنی موروثی که  دارا و ندار خود را در  عزت و افتخار  آن سهیم می دانند ؛ آمدند که اثبات کنند برای صیانت از خروش سال ۵۷ تا آخرین قطره خون در میدان خواهند ماند.

هر چند در روزهای اخیر معاندین و بدخواهان نظام تلاش کردند تا با طرح مباحث حاشیه ای حضور مردم را کمرنگ کنند اما باز هم تیرشان به سنگ خوردو یک بار دیگر جشن پرشور انقلاب ،گسترده تر از سال های قبل برگزار شد.

دلدادگان به نظام و انقلاب به خیابان آمدند تا به جهانیان ثابت کنند که در سایه سار منویات رهبر معظم انقلاب روزهای روش تری در انتظار کشور است؛ آمدند تا باورشان را به جهانیان نمایش دهند. باور به اینکه با تکیه بر خود و جوانان ایرانی آتیه ای روشن برای فرزندان این آب وخاک خواهند ساخت .

خودروهای مزین شده پشت به پشت رژه می‌روند و میهن‌دوستی ایرانیان را به رخ دنیا می‌کشانند.

برف‌پاک‌کن وسایل نقلیه چونان دست‌های افراشته پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز درآورده‌اند و بوق موتورسیکلت‌ها خاطرات شادمانی مردم در بهمن ۵۷ را تداعی می‌کند.

 امسال به دلیل شرایط کرونایی، مسیرپیمایی خودرویی، موتوری و مجازی جایگزین راهپیمایی مرسوم ۲۲ بهمن گرگان است.

 راهپیمایی موتوری از میدان شهید مفتح به سمت خیابان جمهوری فلکه مازندران چهارراه میدان خیابان امام خمینی (ره) میدان شهرداری به سوی سراهی بانک ملی برگزار می شود.

در حاشیه این مراسم‌ برنامه‌های نمایشی توسط اسکیت سواران، دوچرخه سواران و دیگر گروه‌های ورزشی، اجرا شد.