ارومیه-ایرنا - امام جمعه سلماس با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی حتی به شکل موتوری و خودرویی آن، زیر بارش برف، نمایش ۴۳ سال استقامت و وفاداری ملت ایران به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور پرشور و گسترده با خودرو و موتور در  این مراسم، پاسخی دندان شکن به کسانی است که تلاش می کنند با انواع توطئه‌ها، حضور  مردم را در صحنه های مختلف  کمرنگ کنند.

وی بیان کرد: دشمنان در طول چهار دهه  لحظه‌ای از آسیب رساندن به انقلاب اسلامی غافل نشدند اما درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم در عرصه های حساس، همه این توطئه ها را ناکام کرد.

امام جمعه سلماس با یادآوری حضور مردم  با رعایت کامل موازین بهداشتی در مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال اضافه کرد: این حضور نشانگر آن است که تحریم‌های ظالمانه تاثیری در اراده آنان در دفاع از آرمان‌های انقلاب نداشته است.

وی با قدردانی از حضور مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راهپیمایی امسال گفت: بیماری کووید۱۹ برگزاری برنامه های مختلف مذهبی و دینی را تحت تاثیر قرار داده اما موجب تعطیلی کامل آنها نشده است.

حجت الاسلام طباطبایی افزود: با توجه به شرایطی که کشور به دلیل کرونا در آن قرار دارد، شکل راهپیمایی امسال تغییر پیدا کرد و مردم بار دیگر با حضور خود در خودرو و با  موتور اقتدار نظام را به رخ دنیا کشیدند.

سلماس از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است که امروز، هوای سردی هم داشت.