آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دشمنان نظام را مایوس کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان افزود: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز برای دشمن و دوست نظام جمهوری اسلامی دارای پیامی بود و به آنها فهماند که ملت ایران پای نظام و انتخاب آگاهانه خود ایستاده‌ و تحریم‌های ظالمانه آنها بر اراده مردم اثربخش نخواهد بود.

وی اقتدار نظام و اتحاد مردم را پیام مردم ایران به دوستان نظام عنوان کرد و گفت‌: حامیان جمهوری اسلامی می‌دانند نظام جمهوری اسلامی به واسطه وحدت مردم محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام غبیشاوی اداره کردن کشور به شکل جهادی را خواسته مردم دانست و بیان کرد: پاکسازی بدنه دولت از مسوولان بی‌کفایت خواسته مردم است که به حمدالله دولت سیزدهم در این راستا گام برداشته است.

وی افزود: اشتغال‌زایی و ایجاد فرصتهای شغلی از دیگر خواسته مردم  است که دولت مردمی آیت الله رییسی باید در این راستا کوشا باشد.

خطیب جمعه آبادان در ادامه سخنان خود گفت: افق کشور کشور با اتکا بر نیروهای داخلی روشن است و باید رفاه مناسب را برای مردم که همیشه پای نظام ایستادند فراهم کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی اظهار داشت: رونق اقتصادی دیگر خواسته مردمی است، مردم سالها تحریم‌های دشمن را تحمل کردند و اکنون باید موانع رشد و رونق اقتصادی برداشته شود.

وی گفت: وجود حوضچه‌های پرورش ماهی و میگو در آبادان از ظرفیت‌های خوداشتغالی در این شهرستان است که باید در صدور مجوزهای این مراکز کمترین زمان را در نظر گرفت.