مشهد-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استراتژی خود را به خوبی عمل کردیم و در نیمه دوم با وجود سنگینی بازی، بازیکنان ما مقابل نساجی از پس کار به خوبی بر آمدند.

 یحیی گل محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران در مشهد افزود: نتیجه بازی، نتیجه‌ای بود که به دنبال آن بودیم و توانستیم قبل از دقیقه هشت ۲ گل خود به ثمر برسانیم و سه امتیاز را کسب کنیم.
وی گفت: متاسفانه در ادامه گل راحتی را از نساجی دریافت کردیم، نیمه دوم تیم نساجی را پرس کردیم، تیمی خوب بازی سازی می کند و از فضاها به خوبی بهره می برد اما توانستیم این فضاها را از حریف گرفته و اجازه بازی سازی به آنان برای نزدیک شدن به زمین خودمان را ندادیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: علیرغم همه فشارها بازیکنان پرسپولیس، بازی خوبی به نمایش گذاشتند و این بچه ها باعث افتخار هستند و  از تک تک آنان تشکر می کنم.
گل محمدی افزود: نیم فصل دوم، زمانه نیست، بازی ها فشرده و سخت هستند و باید خودمان را به خوبی از نظر ذهنی بازیابی کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده نماییم.
وی قضاوت مهدوی در این دیدار را مورد قبول توصیف کرد و گفت: تیم داوری، داوری خوبی به نمایش گذاشتند و صحنه‌های مشکل و پر برخوردی به دلیل دلیرانه بازی کردن دو تیم به وجود آمد لذا بازی از نظر قضاوت سخت بود اما در مجموع قضاوت خوبی انجام شد.
سرمربی پرسپولیس گفت: رامین رضاییان حدود ۴۰ روز از مسابقات دور بوده و باید راه سختی را برای آماده سازی خود طی کند که به فرم اصلی بازگردد و البته الان با او تمرین نداشتیم که وضعیت او را بسنجیم اما با توجه به این که او بازیکن حرفه‌ای است، فکر می‌کنم توانسته با تمرینات اختصاصی خود را در فرم مطلوب نگه دارد.

سرمربی نساجی: من بی‌عرضه ام

سرمربی نساجی مازندران نیز گفت: این دو تیم دارای دو وجه متمایز بودند، پرسپولیس و نساجی هر دو بازیکنان خوبی دارند اما این تیم تهرانی از سرمربی خوب و باعرضه ای به نام یحیی گل محمدی بهره مند بود اما من بی عرضه بودم و این تنها تفاوت دو تیم بود.

ساکت الهامی افزود: به گل محمدی و بازیکنان دو تیم برای این بازی خوب تبریک می گویم، تیم پرسپولیس ثابت کرد قهرمانی پنج دوره لیگ برتر آن بی دلیل نبوده است.
وی گفت: وقتی تیمی در هشت دقیقه ۲ گل می خورد یعنی مربی خوبی ندارد و تیم نیز به دلیل عدم بازیابی سریع دچار مشکل شد هرچند در ادامه بازیکنان ما به خوبی بازیابی کردند و حتی می توانستند گلها را با ترکیب ۱۰ نفره نیز جبران کنند که متاسفانه این مهم محقق نشد.

سرمربی نساجی گفت: البته داوری برای موقعیت آفساید و اخراج بازیکن ما صحیح نبود اما اینها اشکالات بازی نبود و ممکن بود این اتفاقات به نفع ما رقم بخورد لذا نقصی به داوری مهدوی وارد نیست.

الهامی گفت: در هر حال از کادر داوری تشکر می کنم، اشتباه داوری و بازیکن ها لذت فوتبال است لذا تاثیری در اشتباهات من نداشت.

وی ادامه داد: تاخیر چند دقیقه ای آغاز بازی بر روند بازی نساجی تاثیر منفی نداشت و از اینکه در مشهد هستیم، از مسوولان آستان قدس و مشهد نیز تشکر می کنم اما در خانه بودن مطالبه دیگر است.

سرمربی نساجی در خصوص آماده سازی زمین ورزشگاه شهدای ساری نیز گفت:الان صحبت کردن در خصوص زمین خانگی برای این بازی بیهوده است و هر صحبتی در این خصوص به عنوان بهانه جویی برای باخت تصور می شود، از طرفی اذعان می کنم زمین ورزشگاه مشهد عالی بود.

در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌ فوتبال پرسپولیس تهران روز یکشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد تیم نساجی مازندران را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران طی ۱۶ هفته گذشته با کسب ۳۵ امتیاز در رده دوم و نساجی مازندران با کسب ۲۱ امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.