تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن اصفهان را شکست و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان امروز (یکشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این دیدار را «سید وحید کاظمی» با کمک‌های «فرهاد فرهاد پور» و «هادی طوسی» برعهده داشتند.

استقلال که با فرهاد مجیدی در لیگ برتر روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز خانگی مقابل شاگردان مهدی تارتار بود تا جایگاه خود را در صدر تثبیت کند.

در سوی مقابل ذوب‌آهن اصفهان که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است در تهران به دنبال متوقف کردن استقلال بود تا یک روز بزرگ را رقم بزند.

دقیقه ۱۳: محمد امین درویشی در پشت موحوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی به خارج رفت.

دقیقه ۱۹: حرکت خوب باقرپسند از سمت راست و ارسال تند و تیز این بازیکن موقعیت خطرناکی را برای ذوب‌آهن به وجود آورد اما توپ به شکل بسیار خطرناکی از جلوی پای مهاجم این تیم عبور کرد تا سید حسین حسینی نفس راحتی بکشد.

دقیقه ۳۲: ذوب آهن در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه کاشته شد اما ضربه قاسمی با اختلاف زیادی به خارج رفت.

دقیقه ۳۸: شوت محکم محمد حسین اسلامی با واکنش خوب سید حسین حسینی راهی کرنر شد تا جدی‌ترین اتفاق بازی در نیمه نخست رقم بخورد.

دقیقه ۴۸: شوت دیدنی و بیرون پای محمد خدابنده‌لو با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت تا ذوبی ها یک موقعیت جدی دیگر را از دست بدهند.

دقیقه ۵۳: استقلال بر خلاف جریان بازی به گل رسید، ارسال عالی جعفر سلمانی با ضربه سر عالی و بدون نقص کوین یامگا همراه شد تا دروازه حبیب فرعباسی باز شود.

دقیقه ۶۳: ضربه سر سعید باقرپسند با برخورد به تیرک دروزاه استقلال به اوت رفت تا دروازه سید حسین حسین همچنان بسته بماند.

دقیقه ۶۹: یک ضربه کاشته راه دور برای ذوب آهن به دست آمد که شوت محکم خدابنده لو به گوشه دروازه را حسینی با یک شیرجه بلند دفع کرد.

این دیدار در دقایق باقیمانده صحنه چندان حساسی نداشت و استقلال باز هم با حداقل گل و کسب حداکثر امتیاز همچنان جایگاه خود را در صدر جدول تثبت کند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا(آرمان رمضانی)، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی)، محمد دانشگر، امیرحسین حسین‌زاده (عزیزبک آمانوف)و رودی ژستد(ارسلان مطهری)

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

 حبیب فرعباسی،حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان قاسمی(سجاد آشوری)، سعید باقرپسند، محمد امین درویشی(عارف رستمی)، سجاد دانایی(صادق صادقی)، محمد خدابنده‌لو، محمد حسین اسلامی(امیرحسین صدقی) و مسعود ابراهیم زاده