تهران- ایرنا- بسته خبری ایرنا در بیست‌و چهارمین روز از بهمن‌ماه به پیروزی سرخابی‌ها در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران،اظهار نظر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و اتفاقات دیگر جذاب اختصاص داشت.

به گزارش ایرنا؛ در بیست‌و چهارم بهمن‌ماه تعقیب و گریز استقلال و پرسپولیس در صدر جدول همچنان ادامه داشت تا آبی‌ها هیجان در لیگ برتربه اوج خود برسد.

خورشیدی: دیدار تیم ملی مقابل لبنان شاید خارج از تهران برگزار شود

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نظر داریم بازی ایران برابر لبنان را در شهری غیر از تهران که استانداردهای فیفا را دارد،‌ برگزار کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رییس کمیته استیناف: پرونده محکومیت «سراجی» هنوز ارسال نشده است

رییس کمیته استیناف گفت: تاکنون پرونده مربوط به محکومیت «مهرداد سراجی» عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به این کمیته ارسال نشده و اساسا از تجدیدنظر خواهی و مبنای صدور حکم محرومیت او بی اطلاع هستیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منتظر استعلام تکواندو هستیم؛پولادگر: به قانون و نظر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال گفت: ما به نظر اعضای هیات رئیسه این فدراسیون احترام می گذاریم و تابع قانون هستیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛تداوم تعقیب و گریز در صدر جدول/ ۳ امتیاز ارزشمند پرسپولیس از مشهد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی به برتری سه بر یک دست یافت تا همچنان تعقیب و گریز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه داشته باشد. این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل محمدی: استراتژی خوبی مقابل نساجی به کار بستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استراتژی خود را به خوبی عمل کردیم و در نیمه دوم با وجود سنگینی بازی، بازیکنان ما مقابل نساجی از پس کار به خوبی بر آمدند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛بردهای اقتصادی، استقلال بی‌رقیب/صدر دست نخورده باقی ماند

تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن اصفهان را شکست و به صدرنشینی خود ادامه دهد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.