شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر فارس در آیین عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۳۷۳ روستای استان فارس گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگر محتاج همدلی و کار جهادی هستیم.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیب دوم یدالله بوعلی در این که به نمایندگی از کل طرح ها در شهرستان بیضا برگزار شد ادامه داد: مردم محروم و قدرشناس روستاهای استان  فارس، لایق خدمات شایسته هستند، سپاه و سازمان بسیج سازندگی همگام و همراه با شرکت آبفا استان فارس در ارائه خدمات مطلوب آبرسانی به مردم هستند. 

وی آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۱۷ روستای شهرستان بیضا به طول ۱۷ کیلومتر از خط دوم آبرسانی سددرود زن را آیین نمادینی برای آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۳۷۳ روستای استان در ۲۰ شهرستان عنوان کرد

بوعلی افزود: امیدواریم سازمان بسیج سازندگی استان فارس با نظارت و همراهی شرکت آبفا استان در موعد مقرر طرح آبرسانی به این ۳۷۳ روستای محروم استان را اجرا کند و به بهره برداری برساند.
محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس نیز ضمن تجلیل از سپاه فجر استان و سازمان بسیج سازندگی به پاس فعالیت های مستمر در حوزه  محرومیت زدایی و همچنین همکاری تنگاتنگ با دستگاه های اجرایی در استان از جمله شرکت آبفا فارس، آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ، اثرات اجرای این طرح ها را بسیار مثبت توصیف کرد و برای بهبود روند اجرای این طرح، قول مساعد داد.

اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی و جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس نیز گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۳۷۳ روستای استان فارس در ۲۰ شهرستان استان فارس آغاز می شود که در قالب طرح محرومیت زدایی در روستاهای استان است. 

شهرستان بیضا در فاصله ۶۵ کیلومتری شمال غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.