تهران- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۲ سارق به عنف در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ حسین یاراحمدی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف منزل یک زن میانسال در ورامین که به تنهایی زندگی می‌کرد، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود :در تحقیقات ماموران مشخص شد که زن و مرد سارق که طعمه خود را از مدتی قبل تحت نظر داشتند، در یک موقعیت مناسب در ساعات پایانی شب با تهدید سلاح سرد و بستن دست و پای صاحب‌خانه اقدام به سرقت لوازم و طلاجات وی کردند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ضمن هماهنگی قضایی سارقان ۳۰ و ۳۴ ساله را شناسایی و با کنترل نامحسوس آنها را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران گفت: با تکمیل پرونده، متهمان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

باند سرقت محتویات خودرو در ورامین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از انهدام باند سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو خبر داد. 

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهارداشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو و لوازم داخل خودرو در سطح ورامین،  کلانتری۱۲ مرکزی شهرستان رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: باتشکیل تیمی متشکل از عوامل تخصصی و گشتی و تجزیه و تحلیل ساعات و مکان‌های جرم و نیز بررسی دوربین‌های مداربسته، سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، این افراد در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه ۲ متهم دستگیر شده، چهار عدد باتری و سه عدد ضبط، پنج عدد جک و آچار جک سرقتی کشف شد.  

وی اظهار داشت: متهمین به ۱۷ فقره سرقت اعتراف و ۲ مالخر را نیز معرفی کردند که این ۲ مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء، پنج دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی ورامین تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۲۱ نفر از اراذل و اوباش پاکدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت:رهنگ رضا علی‌بخشی افزود: طرح برخورد با اراذل و اوباش پلیس امنیت با همکاری کلانتری‌های تابعه در مناطق مختلف پاکدشت اجرا شد و طی آن ۲۱ نفر از مخلین نظم و امنیت که اقداماتی از قبیل درگیری‌های خیابانی،ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای نوامیس ، تهدید، فحاشی و قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی انجام داده بودند را دستگیر کردند.

رضا علی‌بخشی گفت: سه نفر از افراد دستگیر شده از اراذل سابقه دار بودند که تمام این افراد با دستور قاطع مرجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: در جریان دستگیری این افراد چندین قبضه سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، شمشیر، چماق و ۹ قبضه سلاح گرم از نوع شکاری و جنگی کشف شد.