بندرعباس- ایرنا- مسابقه‌های قرآن کریم زندانیان زن کشور شامگاه چهارشنبه با معرفی نفرهای برتر در بندرعباس به پایان رسید.

مدیرکل زندان های هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: در رشته ترتیل به ترتیب استان های کرمان، هرمزگان و یزد اول تا سوم شدند.
مصطفی کیشانی افزود: در رشته مفاهیم نهج البلاغه نیز مددجویان هرمزگان و یزد مشترک اول شدند و کرمان و سیستان و بلوچستان در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی بیان داشت: در رشته تفسیر هم مددجویان هرمزگان و کرمان به صورت مشترک در جایگاه نخست ایستادند و مددجوی استان سیستان و بلوچستان دوم شد.
مدیرکل زندان های هرمزگان تصریح کرد: در حفظ سه و پنج جزء قرآن کریم هم به ترتیب مددجویان استان های کرمان و یزد اول شدند و سایر مددجویان حد نصاب امتیاز لازم را به دست نیاوردند.
کیشانی ادامه داد: در رشته حفظ یک جزء مددجویان استان های یزد، کرمان و هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی اظهار داشت: در رشته حفظ سوره های منتخب مددجویان کرمان و سیستان و بلوچستان اول و دوم شدند و مددجویان هرمزگان و یزد به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: در رشته حفظ موضوعی هم مددجوی استان کرمان رتبه نخست را به دست‌آورد و مددجوی هرمزگانی نیز دوم شد.
مسابقه‌های یک روزه قرآن کریم زندانیان زن کشور با حضور ۲۸ مددجو از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان در رشته های قرائت و ترتیل، حفظ سوره های منتخب، حفظ موضوعی، حفظ یک جزء، سه و پنج جزء، تفسیر سوره اسراء و ترجمه ومفاهیم نهج البلاغه به مدت یک روز در بندرعباس برگزار شد.