تهران- ایرنا- هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری تیم های لیورپول، چلسی و آرسنال پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد و در پایان آن لیورپول، چلسی، آرسنال، وتفورد، برنلی و ساوتهمپتون موفق شدند برابر حریفان خود به برتری برسند.  

نتایج دیدارهای همزمان لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است: 

لیورپول ۳ - ۱ نوریچ

قرمزهای بندر آنفیلد که نمی خواهند از سیتیزن ها عقب بمانند مصمم بودند که در این دیدار خانگی به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند اما در ابتدا نوریچی ها در دقیقه ۴۸ توسط میلوت راشیکا به گل رسیدند ولی در ادامه شاگردان یورگن کلوپ در دقیقه های ۶۴، ۶۷ و ۸۱ توسط سادیو مانه، محمد صلاح و لوئیز دیاز به گل رسیدند تا ضمن پیروزی آنها در این دیدار، هم تیمی سابق مهدی طارمی نیز گل نخست خود را برای این تیم به ثمر رسانده باشد.  

لیورپول با این پیروزی جایگاه خود را در رده دوم مستحکم کرد و فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به عدد ۶ رساند.   

کریستال‌پالاس ۰ - ۱ چلسی   

چلسی که به تازگی قهرمان جام باشگاه جهان شده است در دیداری خارج از خانه مقابل کریستال پالاس به مشکل خورد اما در آخر حکیم زیاش در دقیقه ۸۹ به نجات تیمش آمد تا چلسی به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند. چلسی با ۵۰ امتیاز در تعقیب لیورپول ۵۷ امتیازی است.  

آرسنال ۲ - ۱ برنتفورد

امیل اسمیت رو و بوکایو ساکا در دقایق ۴۸ و ۷۹ برای شاگردان میکل آرتتا گلزنی کردند و در ادامه نورگارد در دقیقه ۳+۹۰ برای برنتفورد گلزنی کرد تا توپچی ها در این دیدار خانگی برتر بازی باشند.

سامان قدوس ملی پوش فوتبال کشورمان که در تیم برنتفورد حضور دارد از دقیقه ۸۴ وارد زمین شد. آرسنال با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و با توجه به بازی های عقب مانده ای که دارد، شرایط خوبی برای خود دست و پا کرد تا در صورت موفقیت در آن دیدار ها به کسب سهمیه اروپایی امیدوار باشند.

استون‌ویلا ۰ - ۱ واتفورد

برایتون ۰ - ۳ برنلی

ساوتهمپتون ۲ - ۰ اورتون

در مهم ترین دیدار این هفته نیز تیم های منچسترسیتی و تاتنهام از ساعت ۲۱ امشب با یکدیگر دیدار می کنند.  

جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس