به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ سید محسن جعفری توضیح داد : پلیس به افرادی که مشکل صحبت ، شنیدن و یا گویش دارند با افتتاح سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ خدمت رسانی خواهد کرد، یعنی مازندرانی ها می توانند به صورت شبانه روز با این سامانه در حوزه های مختلف فوریت های پلیسی ، بررسی اطلاعاتی ، راهنمایی و ارشاد خدمات دریافت کنند.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به این که پلیس در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم، توسعه و هوشمندسازی برنامه های خود اقدام به راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ کرده است، اظهار داشت: با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به ۲ درصد از جامعه را افراد ناشنوا یا با افت شنوایی تشکیل می دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیستند که با رونمایی از سامانه پیام کوتاه این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند.
سرهنگ جعفری در خصوص قابلیت های سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ خاطر نشان کرد: شهروندان مازندرانی که تمایل به ارسال پیامک به این سامانه دارند، ابتدا پیش شماره ۱۱۰ و سپس کد استان محل سکونت ( کد مازندران ۱۱۰۱۱) را وارد و سپس درخواست خود را به همراه آدرس و نشانی مورد نظر مطرح کنند.
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
ساری - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران از راهاندازی سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای افرادی که قادر به ارتباط کلامی نیستند، خبر داد و گفت : شهروندان برای گرفتن خدمات به جای تماس میتوانند به سامانه ۱۱۰۱۱ پیامک ارسال کنند.