قم-ایرنا- شیمیدر قم در یک رقابت حساس و نفس‌گیر از لیگ بستکبال کشور با نتیجه نزدیک ۶۱ بر ۶۰ از سد تیم باانگیزه خانه بسکتبال اسلامشهر گذشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از هیات بسکتبال قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب پیروزی در سومین سابقه خود برابر خانه بسکتبال اسلامشهر در مسابقات گروه G لیگ دسته اول بسکتبال ۵ امتیازی شد.

شاگردان امید موحدنژاد با این برد صدرنشین هستند و در آخرین بازی از دور برگشت بازی های گروه G لیگ دسته اول بسکتبال دوشنبه ۲ اسفند با عقاب تهران دیدار می کنند.‌

تیم بسکتبال شیمیدر قم در بازی قبلی خود با نتیجه ۷۷ بر ۷۰ از سد عقاب تهران گذشته بود.

دیدارهای دور رفت از مرحله دوم فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ دسته اول بسکتبال ایران در گروه G با حضور شیمیدر قم، عقاب تهران، خانه بسکتبال اسلامشهر و خانه بسکتبال بابل از روز شنبه ۱۶ بهمن تا سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه جاری در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد و دیدارهای دور برگشت به میزبانی شهر تهران در سالن عقاب این شهر در حال برگزاری است.

شاگردان امید موحدنژاد (تیم شیمیدر قم )که از مرحله قبل در جدال با تیم‌های گروه F مرحله نخست منطقه شمال برابر تیم‌های شکلی تهران، داماش گیلان و خانه بسکتبال قزوین در مجموع ۵ پیروزی، یک باخت و ۱۱ امتیاز از ۶ بازی کسب کرده و به عنوان تیم نخست جدول رده‌بندی به این مرحله رسید.