سمنان- ایرنا- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: یک قطعه زمین به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش چهار شهمیرزاد از چنگ سودجویان خارج و رفع تصرف شد.

مهدی رجبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: مساحت  قطعه زمین رفع تصرف و خلع ید شده در بخش چهار شهمیرزاد سه‌هزار و ۶۴۵ مترمربع است که در سالیان متمادی در تصرف اشخاص بود.

وی ادامه داد: این قطعه زمین در بخش چهار شهمیرزاد  به منظور حفاظت از حقوق بیت المال و رفع تصرف از اراضی دولتی، با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی به وسیله یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان رفع تصرف، خلع ید و به دولت بازگردانده شد.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان سمنان یادآور شد: با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد و برای تحقق این امر مهم از توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

رجبی خاطرنشان کرد: مردم در معاملات خود شرط احتیاط را رعایت کنند و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری موضوع را با ستاد یگان حفاظت اطلاع دهند.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب می ایستد و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه تصرف اراضی با شماره ۱۶۵۶ (یگان حفاظت اراضی) تماس حاصل کنند.