اهواز - ایرنا - سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: آمادگی کامل برای برگزاری چهل و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی را در خوزستان داریم.

رمضان جمالپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: روند امور برای برگزاری این رقابت‌ها با همکاری و مساعدت فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در حال انجام است و اقدامات لازم برای برگزاری این مسابقات در اهواز انجام شده است.

وی افزود: بنا بود این رقابت‌ها با حضور تماشاگران هر چند به صورت محدود برگزار شود که با توجه به شیوع کرونا، موفق به دریافت مجوز برای حضور تماشاگران در محل برگزاری رقابت‌ها نشدیم.

سرپرست هیات کشتی خوزستان در خصوص کشتی گیران حاضر در این رقابت ها گفت: با توجه به اینکه مسابقات جام تختی به نوعی مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی است، غیر از ۶ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ و دارنده نشان طلای رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال جهان، تمامی فرنگی کاران کشور در این مسابقات حضور دارند.

وی بیان کرد: تاکنون حضور تیم‌های کشتی تونس و ارمنستان در این مسابقات قطعی شده و احتمال حضور تیم‌های گرجستان، عراق و سوریه نیز وجود دارد.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای چهارم تا ششم اسفند به میزبانی اهواز در سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری گیت بوستان برگزار می‌شود. در این پیکارها ۴۲ کشتی گیر برتر خوزستانی حضور دارند.