شهرکرد-ایرنا- ابلاغ حکم رییس جدید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های اردوی جهادی دانشجویان از مهمترین خبرهای فرهنگی هنری استان در هفته نخست اسفندماه ۱۴۰۰ است.

رییس‌ حوزه هنری انقلاب اسلامی با صدور حکمی‌ "احسان قائدی" را به عنوان رییس‌ حوزه هنری چهارمحال‌ و بختیاری منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، محمدمهدی دادمان در متن حکم انتصاب‌ قائدی وانانی بر تنظیم، تصویب و اجرای سند راهبردی حوزه هنری استان، شناسایی و پرورش نسل مستعد و نوخاسته‌ هنر انقلاب اسلامی و ساماندهی شبکه‌ای منسجم، کارآمد و هم افزا از هنرمندان مومن و انقلابی به عنوان مرکز رشد هنر انقلاب اسلامی تاکید کرده است.

 معرفی قله‌های هنر انقلابی استان در تراز ملی و بین‌المللی و فعال کردن ظرفیت ارتباط مستمر و موثر با هیات اندیشه‌ورز حوزه هنری استان، نهادها، تشکل‌های مردمی، دینی و انقلابی و اعضای جبهه فکری، فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی از دیگر انتظاراتی‌ است‌ که‌ در این حکم در خطاب به احسان قائدی ذکر شده است. 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در ادامه از قائدی وانانی خواسته است تا با ایجاد سازوکار دقیق تولید و ترویج محصولات و گفتمان هنر انقلاب اسلامی، بر وسعت دایره‌ نفوذ و تاثیر انقلاب اسلامی در جغرافیای فرهنگی استان بیفزاید.

به گزارش ایرنا، پیش از این حجت الله شیروانی بیش از۱۰ سال مسوولیت هدایت حوزه هنری چهارمحال‌ و بختیاری را برعهده داشت.

برگزاری طرح هجرت جهادی در چهارمحال و بختیاری
مسوول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اردوی جهادی با عنوان عهد خدمت همزمان با نوروز ۱۴۰۱ در مناطق محروم استان خبرداد.
مرتضی کریمی گفت:همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۱ طرح هجرت جهادی دانشجویان بسیجی در قالب قرارگاه عهد خدمت و برنامه اعزام اردوی جهادی به مناطق کم برخوردار چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مسوول بسیج دانشجویی استان افزود: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در اردوی جهادی دانشجویان با عنوان عهد خدمت توسط بسیج دانشجویی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری تا۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰است.
وی ادامه داد: اعزام دانشجویان جهادگر به مناطق محروم استان در تاریخ ۶ لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به لینک:  www.b۲n.ir/e۰۷۳۷۸ مراجعه کنند.